برات

هم سایه، سایه ات به سرم مستدام باد

برات

هم سایه، سایه ات به سرم مستدام باد

برات
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

دست هایش!

يكشنبه, ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۵۳ ق.ظ

دست هایش!
چیزی که به من جرأت داد از او بنویسم!
کسی که در پستوی ذهنم، خانه دارد و من چه قدر خوب او را می شناسم!
کسی که خودم ساخته ام
به او خلق و خویی داده ام که خودم دوست دارم
رفتاری برایش تصویر کرده ام که خودم می پسندم!
از من می پرسند: اگر روزی خلاف چیزهایی که ساخته ای را ببینی، اذیت نمی شوی!؟
و من چه قدر بی امان می گویم: آه! امان از دست هایش!
میگویند: پس دست بزن دارد؟!
می گویم: دست هایش عجیب لبخند می زنند!

پ.ن: چرا همیشه در منفی ترین حالت ممکن دیده می شود!
مردها هم بلدند دست نوازش بکشند!
مخصوصا در حالتی که درست دیده شوند؛ ما با رفتارمان، در حقیقت رفتارشان را می سازیم، خوبی پاسخش خوبی می شود و بدی...!!!
آن ها از اقتدار و مدیر بودن همان فیضی را می برند که زن ها از دوست داشته شدن و توجه!
از دامن زن، مرد به معراج می رود!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۱۵
هم سایه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی