برات

هم سایه، سایه ات به سرم مستدام باد

برات

هم سایه، سایه ات به سرم مستدام باد

برات
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

زیر سایه ی خورشید!

شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۸، ۰۴:۲۵ ب.ظ


زمان همیشه به تغییر آدم ها کمک کرده! زمانی نمیگذره که میبینیم دیگه اون آدم قبلی نیستیم و یه جورایی فرق کردیم؛ گاهی بهتر و گاهی متاسفانه بدتر!

ولی تو همه ی این تغییرها همیشه حسابم با او فرق داشته و داره و ان شاءالله خواهد داشت!

من هیچ وقت حس و حالم با امام رئوفم عوض نشده 

هیچ وقت دوست نداشتم تو حرم عکس بندازم چون حس میکردم وقتم تلف میشه

هیچ وقت دوست نداشتم جز برای غذا و استراحت و استحمام تو هتل باشم

هیچ وقت دوست نداشتم فقط یه جا بشینم و بعدش پاشم برم هتل

هیچ وقت دوست نداشتم دعا و نمازی نخونده باقی بمونه

اصلا میدونی امام رضا جانم!

هیچ وقت دوست نداشتم ازت دور باشم

اگر یه باری ازت نمینویسم و خلاصه کوتاهی کلامی ازم سر میزنه

ته ته قلبم یه دونه امام رضا دارم که با عالم عوضش نمیکنم

تازه جلو چشمم هم یه گنبد و مناره با سفال درست کردم و گذاشتم و اسمش رو گذاشتم #قاب_عکس_دلم!

تو پناهم باش

تو امامم باش

من زیر سایه ی خورشید زنده ام!


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۴/۲۲
هم سایه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی