برات

هم سایه، سایه ات به سرم مستدام باد

برات

هم سایه، سایه ات به سرم مستدام باد

برات
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کجاست اردیبهشت زیبای من!

سه شنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۱۷ ب.ظ


می گویند متولد هر فصل و ماهی که باشی به آن علاقه مند می شوی!

و من با اینکه فرزند پاییزم ولی، همیشه دلم را در اردیبهشت ها جا گذاشته ام!

هر سال که اردیبهشت می آید هر جای دنیا که باشم بهترین اردبهشت ها در ذهنم مرور می شود؛ حال و هوای من پیش از سفرهای کربلا در ماه های رجب و شعبان، قم زیبا {می دانم خنده دار است، اصلا شما اولین نفری نیستید که به من برای گفتن این جمله می خندید ولی...}

باید دلت را در یک بهار، در اردیبهشت، در قم دوست داشتنی، در کنار دورترین یار، جا گذاشته باشی تا بفهمی من از چه چیزی حرف می زنم! انتظار هم ندارم درکم کنید، ولی...

ولی قلب من هر بار در اردیبهشت می تپد که این همه سال بی تو بودن را تاب آورده ام!

حالا یا برگرد یا دعا کن من بمیرم!

دیگر از انتظار خسته ام!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۲/۰۳
هم سایه

نظرات  (۱)

سلام
قم زیبا رو عالی گفتین.... مثل وقتی که من میگم قم بهشته و نگاه های دیگران... :)
و اردیبهشت....
حالا تلاقی همه ی این زیبایی ها، اردیبهشت و قم و ماه شعبان و ....

الهی انتظارتون بزودی به سر بیاد و وصال حاصل بشه...
پاسخ:
سلام و سپاس
بهشته دیار قم
اصلا حرف، حرف ما نیست که مرددمون کنه!
الهی بحق رقیه سه ساله، به دلی که سه سال مضطر و پریشونه نگاهی!


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی