برات

هم سایه، سایه ات به سرم مستدام باد

برات

هم سایه، سایه ات به سرم مستدام باد

برات
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

همیشه ماه رجبه!؟ یا ماه رجب همیشگیه!؟

سه شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۰:۲۶ ب.ظ


اینکه تمام روزهای سال با هر چی که دلم رو بلرزونه میگم، "استغفرالله ربی" یعنی همش ماه رجبه؟! یا اینکه رحمتت خدای مهربونم، همیشه مثل ماه رجبه!؟

من به ساعت و وقت خوش اعتقاد دارم ولی، مهم تر از همه به خدایی اعتقاد دارم که در زمان و مکان نمیگنجه و همیشگیه!

اینه که منو لحظه ای از درگاهت ناامید نمی کنه، حتی اگر همیشه گناه کنم!؟

پناه می بریم به خدا!



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۲۱
هم سایه

نظرات  (۲)

سلام
مهربانتر از مادر....
آقا بناهیان می گفتن مردم چون باور ندارند خدا از مادر بهشون مهربان تره، کم استغفار می کنند.
پاسخ:
سلام
بله دقیقا واژه ای چون مادر، رفیق، طبیب، وافی، شافی و ... حال دل آدم رو در کمتر از ثانیه خوب می کنه حتی اگر در ظاهر امر چیزی عوض نشده باشه؛ و یقین دارم که این یعنی خدا درست به موقع میرسه و هیچگاه دیر نمیکنه! این ماییم که دیر در خونه اش رو میزنیم! یا مقلب القلوب و الابصار... احسن حالنا به احسن الحال!
التماس دعا

اللّهمّ عجّل لولیک الفرج...

پاسخ:
حضرت دعاگوتون باشند ان شاءالله
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی