برات

هم سایه، سایه ات به سرم مستدام باد

برات

هم سایه، سایه ات به سرم مستدام باد

برات
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

بشتابید به سوی نماز!

شنبه, ۱۸ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۲۶ ب.ظ

نوشتم که یادم باشد تو در قلب های شکسته جا داری؛ این یعنی اوج لطافت و مهربانی!

این یعنی من هنوز مثل قبل امید دارم!

این یعنی من هنوز معتقدم برای تو که کاری ندارد میگویی موجود باش، پس موجود می شود؛ کُن فَیَکُون!

این یعنی من هنوز ایمان دارم نماز اول وقت اوج رابطه است بین خالق و مخلوق!


پ.ن 1: بشتابید به سوی نماز!
پ.ن 2: هر زمان دلمان شکست بگوییم "یا مَنْ لا یُبْرِمُهُ إِلْحَاحُ الْمُلِحِّینَ؛ ای آن که اصرار اصرارکنندگان او را به ستوه نیاورد" و دعا کنیم!




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۸
هم سایه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی