برات

هم سایه، سایه ات به سرم مستدام باد

برات

هم سایه، سایه ات به سرم مستدام باد

برات
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

کُل خیر که می گویند یعنی شما!

پنجشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۲:۱۱ ب.ظ

+ سلام، در دفتر شما استخاره انجام میدن؟
_ سلام، خط استخاره مشغوله، مجددا تماس بگیرید!

به عکس روی دیوار نگاه می کنم، یا امام رئوفم یا حضرت معصومه ی جانم، اگر خیره منو دریابید!

گوشی تلفن رو بر می دارم و دکمه Redial رو فشار میدم! بعد از چند بوق، گوشی رو شخص دیگه ای بر می داره!

+ سلام، ببخشید برای انجام استخاره مزاحمتون می شم!
_ سلام، گوشی خدمتتون باشه!
+ بله، متشکرم

قلبم تند تند می زنه و منتظر اجازه تون هستم!

_ سلام
+ سلام، ممکنه برام یه استخاره انجام بدین؟
_ مشغول صلوات باشید!
+ یک صلوت رو با دقت می فرستم که زبان و دلم با هم همراه بشن: اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم والعن اعدائهم اجمعین
_ استخاره تون خیره!

و صدای بوق پشت سر همی در گوشم می پیچه!!
+ متشکرم{در حالی که گوشی رو گذاشتن}

خدایا شکرت {و لبخند ژکوندی تحویل خودم می دم}!!
چه قدر پیچیده اش کرده بودی تو دختر!

از اولش هم باید می دونستی وقتی پای خودشون در میون باشه معلومه که خیره! و دنیا و عقبی رو با هم بهشت می کنه!


پ.ن: ماه رجب که شروع می شه، نوای "یا من ارجوه..." بدجور گوش دلم رو نوازش می ده؛ "ای کسی که همه ی خیر را از او طلب می کنم!"



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۶
هم سایه

نظرات  (۲)

۱۶ اسفند ۹۷ ، ۱۲:۵۳ لوستر ال ای دی فانتزی
خدارو شکر
پاسخ:
سپاس
سلام
خیره ان شاء الله

یه بیشنهاد.... دعای سی و سوم صحیفه ی سجادیه, دعای استخاره هستش. طلبِ خیر
گاهی وقتی کاری می خواین شروع کنید، این دعا رو مدتی مرتب بخونید. یعنی از خدا کمک بگیرین برای به مسیر خیر رفتن کارتون و تصمیماتتون و ...
البته استادمون به این دعا سفارش می کنند.
پاسخ:
سلام
ان شاءالله
متشکرم از لطفتون
بی شک پیشنهادتون راهگشاست.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی