برات

هم سایه، سایه ات به سرم مستدام باد

برات

هم سایه، سایه ات به سرم مستدام باد

برات
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

قرارمان نبود، این قدر دیر کنی!

سه شنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۷، ۰۷:۴۶ ب.ظ

سیب زمینی های خلال شده را داخل روغنی که از قبل داغ کرده بودم، یکی یکی می چیدم!

_ چه قدر حوصله داری دختر! همه شان را یکجا بریز داخل روغن!!

+ حوصله هایم را جمع می کنم، لازم شان دارم!

_ برای کِی آن وقت؟!

+ اگر یکجا بریزم شان، روغن به این طرف و آن طرف می پاچد و بعدش باید کلی بشور و بساب کنم و وقتم را هدر دهم! نهایتا چیدن این سیب زمینی ها 2 دقیقه طول بکشد!!

_ فرق داشتن که شاخ و دم ندارد، می گویم با همه فرق داری، قبول نمی کنی! خب نگفتی حوصله ات را برای کِی جمع می کنی!؟

+ حوصله هایم را جمع کرده ام! وقتی بیاید حتما برای تمام این سال های نبودنش حرف دارد!


پ.ن 1: گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم/ چه بگویم چو بیایی غمم از دل برود!

پ.ن 2: #داستان



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۲/۱۴
هم سایه

نظرات  (۱)

سلام
قربونش برم...
فکر کردن بهش هم لذت داره.... چقدر ما محرومیم!
پاسخ:
سلام
بیشتر از آنی که فکرش را کنیم محرومیم!
داشتن او فقط داشتن او نیست، داشتن خیلی از چیزهاست!
اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی