برات

هم سایه، سایه ات به سرم مستدام باد

برات

هم سایه، سایه ات به سرم مستدام باد

برات
دنبال کنندگان ۵ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید

پرچم های مشکیِ عزا را عَلَم کنیم!

يكشنبه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۶ ق.ظ


دیوار بقیع...
                 غربت بقیع...
                                    آه بقیع...

امشب سنگینی غمت در دلم غوغا کرده است ای بقیع! و این را از آن همه سکوتی که کرده ای می توان حس کرد!

یا صاحب الزمان مولای دل شکسته ی ما!

پشت دیوار بقیع اشک های آرام روان نیستند و ناله ای به گوش نمی رسد!
رنگین کمان زائران بیت الله الحرام راهی عرفاتند و مدینه تنهاست...

فدای غربت تان یا ابا جعفر

مولای ما امام زمان! پرچم مشکی عزا را بر بالای کدام بلندی برافراشته اید؟!

من امروز پرچم عزا را بر دستانم بلند کرده ام تا به خود ثابت کنم شما حرم دارید! اگر قابل باشم دلم حریمتان، غبار روبی حریمتان هم با خودم...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۹
هم سایه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی